Subject: Piira külas Nõmme maaüksuse liikluslahenduse eskiis
From: Külli Õisma <[email-masked]>
To: "Tuuli Tsahkna" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Senka Harles" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 12:15:48 +0200

Tere
Saadan tutvumiseks ja sobivusel kooskõlastamiseks Lääne-Virumaal Vinni valla 
Piira küla Nõmme maaüksuse liikluslahenduse eskiisjoonise.
Lisan ka asendiskeemi, millelt on näha, et Lääne kinnistule (90002:001:2420) 
on olemas juurdepääs lääne poolt avalikult teelt Mäetaguse tee L3 
(90002:001:0425).  Ida poolt üle Põllu Lääne kinnistule põllu tänaseks teed 
ehitatud ei ole, seal on rattajäljed. Iga mahasõidu väljaehitamine on 
arendajale lisakulu.
Kas arendajal on kohustus tagada naaberkinnistutele mitu juurdepääsu?

Lugupidamisega

Külli Õisma
OÜ Projekteerimiskeskus juhataja

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.