Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 15:34:15 +0200

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00199 aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võle küla, 
Maipõrnika // Männavälja (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Maa-ja Ruumiamet- maaparandussüsteemi maa-ala 
Eesti Geoloogiateenistus- geoloogiline uuringu ala Transpordiamet- 
juurdepääs avalikult kasutatavale teele Päästeamet- tuleohutus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27254792>  (menetlus nr: 
469378), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister