Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 18:54:08 +0200

Tere!

Ruhnu Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00556 aadressile Saare maakond, Ruhnu vald, Ruhnu küla, 21184 Ruhnu 
sadama tee // Kokas (Elektrikaabel ja liitumiskilp) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteeritav elektriliin asub tee 
sihtkaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27252342>  (menetlus nr: 
472496), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Ruhnu Vallavalitsus) või menetleja (RAIMET FIGOL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister