Subject: RE: KIIRE ! Ilutulestiku kooskõlastus 31.01.2025 Loo
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'supervisor'" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 14:02:46 +0200

Tere

Transpordiamet kooskõlastab RUF EESTI AS-i poolt 31.01.2025 kell 22.50 Loo
alevikus, Kesk parklas korraldatava ilutulestiku järgmistel tingimustel:

•             Ilutulestik toimub 31.01.2025 kell 22.50.

•             Enne ilutulestiku alustamist tuleb saada luba
Lennuliiklusteeninduse AS vahetuse vanemalt telefonil 6 258 254.

•             Vahetuse vanemal on õigus vastava loa andmisest keelduda,
kui lennuliiklusolukord või ilmastikutingimused seda ei võimalda.

•             Korraldaja kohustub informeerima vahetuse vanemat telefonil
6 258 254, kui ilutulestik on lõppenud.

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 30, 2025 1:39 PM
To: [email-masked]
Subject: KIIRE ! Ilutulestiku kooskõlastus 31.01.2025 Loo

Tere

Loo vald soovib kooskõlastust/teavitust  enne loa andmist.

Ilutulestik  31.01.2025 Loo alevikus, Kesk parklas algusega kell 22.50.

Kõrgus 100 meetrit .Ilutulestiku kestvus 4 minutit

Korraldamise eest vastutava isiku nimi: Margarita Kristall

Telefoni :   +372 55697951

Palun esimesel võimalusel meile vastata.

Lisaküsimuste korral palun helistage mulle 5033187

Ivo Melder

Ruf Eesti AS

Kadaka tee 52

Tallinn, Estonia

+372 5033187

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.