Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 15:13:31 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/14029 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Kadaka küla, 11300 
Lagedi-Aruküla-Peningi tee // Kopli küla, Kaare tn 39 // Päikese tänav, 
Harju maakond, Rae vald, Kopli küla, Kooli tänav L1 // Päikese tänav, Harju 
maakond, Rae vald, Kopli küla, Kooli tänav L1 // Päikese tänav 
(Sademeveekanalisatsioon, Parkla, Kõnnitee) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
31 lg 4 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27251902>  (menetlus nr: 
471145), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister