Subject: KIIRE ! Ilutulestiku kooskõlastus 31.01.2025 Loo
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 13:39:04 +0200

Tere

Loo vald soovib kooskõlastust/teavitust  enne loa andmist.

Ilutulestik  31.01.2025 Loo alevikus, Kesk parklas algusega kell 22.50.

Kõrgus 100 meetrit .Ilutulestiku kestvus 4 minutit

Korraldamise eest vastutava isiku nimi: Margarita Kristall

Telefoni :   +372 55697951

Palun esimesel võimalusel meile vastata.

Lisaküsimuste korral palun helistage mulle 5033187

Ivo Melder

Ruf Eesti AS

Kadaka tee 52

Tallinn, Estonia

+372 5033187

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.