Subject: Põhimaantee nr 11 kraavi küsimus
From: Asko Arumäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 09:26:23 +0200

Tere!

Oleme otsimas võimalusi sademevee suunamiseks eesvoolu seoses Vaela külas 
Hansu (30401:001:0369), Aidamehe (30401:001:1166) ja Vaela tee 59 
(30501:001:0607) detailplaneeringuga. Detailplaneeringu eesmärgiks on äri- 
ja/või tootmismaa kavandamine koos autoparklatega. Sademevee lahenduse 
planeerimisel arvestatakse säästlike sademeveelahendustega ning 
planeeritakse võimalikult suures mahus sademevee puhverdamine planeeringuala 
siseselt.

Eelnevast tulenevalt sooviksime teada, mis tingimustel oleks võimalik 
kasutada põhimaantee nr 11 lõunaküljel paiknevat kraavi (kraav paikneb 
30401:001:1950 ja 30401:001:1952 katastriüksusel) planeeringuala 
katastriüksustelt (30401:001:0369 ja 30401:001:1166) sademevee suunamiseks 
eesvoolu (so Sausti kraav)?

Parimate soovidega / Best regards

ASKO ARUMÄE

Country Development Manager

SIRIN Development OÜ

T. +372 555 79550

E. [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.