Subject: Riigitee Rõuge-Vastseliina teekaitsevööndis kaevandamise kooskõlastamisest Püssapalu maardlas Nogopalu V kruusakarjääri piires
From: Ain Põldvere <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Ove Lillmaa" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Egert Kärt <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 09:04:00 +0200

Tere!

Keskkonnaamet menetleb Võrumaal Püssapalu maardlas Nogopalu V
kruusakarjääri kaevandamise loa muutmise taotlust. Nogopalu
kruusakarjääri mäeeraldise ja selle teenindusmaa piirid jääksid loa
muutmise menetluse käigus  senistega samaks, mäeeraldist soovitakse
laiendada vaid sügavuse suunas. Senise Nogopalu V kruusakarjääri
(kaevandamise luba nr L.MK/322232) mäeeraldise piir jääb
Rõuge-Vastseliina tee sõiduraja äärmisest servast 23 m kaugusele ja
teenindusmaa piir  2,5 m kaugusele. Analoogsetele kaugustele sõiduraja
servast jäävad ka teised Püssapalu maardla tegutsevad karjäärid
(Nogopalu III, IV, VIII). Nogopalu V kruusakarjääri maantee lähedal
asuvale teenindusmaale on rajatud katendivall. Keskkonnaamet märgib oma
kirjas, et senise Nogopalu V kruusakarjääri puhul on Kagu Teedevalitsus
kooskõlastanud maavara kaevandamise minimaalse kaugusega 20 m tee
telgjoonest. Keskkonnaamet märgib veel, et ilmselt on tegemist üsna vana
kooskõlastusega ja soovitakse, et võetakse ühendust Transpordiametiga
kontrollimaks, kas selline kooskõlastus kehtib. Lisatud Keskkonnaameti
kiri.

Soovime teie seisukohta/kooskõlastust kaevandustegevuse jätkamise osas
Rõuge-Vastseliina maantee kaitsevööndisse ulatuval alal Nogopalu V
kruusakarjääri mäeeraldisel ja teenindusmaal. Lisatud Nogopalu V
kruusakarjääri mäeeraldise plaan ja loa muutmise taotluse seletuskiri.

Lugupidamisega
Ain Põldvere
Maavarauuringud OÜ
tel 5104753
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.