Subject: [Muinsuskaitseamet: Väljaminev dokument] Teavituskiri Kaarepere kalmistu piiride täpsustamise kohta
From: "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 12:35:16 +0200

5-14/282

Tere!

Muinsuskaitseamet täpsustas 2024. aastal Jõgeva maakonnas ajaloomälestiste 
ja nende kaitsevööndite kehtivaid piire ning soovib kuvada vastava olukorra 
Maa-ameti kaardirakenduses.

Palume tutvuda Kaarepere kalmistu piiridega (Lisa 1) ja anda oma kirjalik 
seisukoht.

Lugupidamisega

Johanna Toom
Jõgevamaa nõunik
[email-masked]
5363 4522

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.