Subject: [Muinsuskaitseamet: Väljaminev dokument] Teavituskiri / Muinsuskaitseamet
From: "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 15:15:16 +0200

Reg.nr: 5-14/288

Sisu: TEAVITUSKIRI

Kultuuriministri 02.12.2024 käskkirjaga nr 203 (Kultuurimälestiseks olemise 
lõpetamine ja andmete muutmine (Järvamaa)–Riigi Teataja) on lõpetatud 
kultuurimälestiseks olemine mälestistel, mis on teise mälestise lahutamatu 
osa. Samuti täpsustati mälestiste nimetusi. Muudatused on sisse viidud 
kultuurimälestiste registrisse.

Lugupidamisega

Tarvi Sits
projektijuht
Muinsuskaitseamet

-- 
Maiu Kauber
Spetsialist (eelnõude koostamine)
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.