Subject: Kiviõli tee 10, Erra-Liiva kinnistu riigitee kaitsevööndi kasutamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 25 Jan 2025 07:59:51 +0200

Tere

Soovime saada infot, millised Transpordiameti riigitee kaitsevööndi
piirangud kehtivad kinnistule aadressiga Kiviõli tee 10, Erra-liiva,
Lüganuse vald, Ida-Virumaa, katastrinumber: 75101:003:0050.

Maaameti kitsenduste kaardi järgi kehtib teekaitsevöönd 30 meetrit. Kui
ehitamisel täidetakse riigitee kaitsevööndisse ehitamise nõuded:

*	Kavandatav ehitis ei tohi ohustada teed ega selle korrakohast
kasutamist.
*	Jälgida tuleb, et tee lähedal olevad ehitised, sh piirdeaiad ja
-hekid ei varjaks nähtavust, sealhulgas näiteks hoovist väljasõitmisel.
*	Ehitised ei tohi halvendada riigitee niiskusrežiimi, üldjuhul on
keelatud vete juhtimine riigitee kraavidesse.
*	Ehitised valgustusega või peegelpindadega ei tohi tekitada
liiklejate pimestamise ohtu ega häirida muul viisil tee kasutamist.

Siis kas sellele alale on lubatud ehitada hoone ja/või rajada parkla?

Tervitades

Janar Helilaid

MK Haldus OÜ

+372 5060606

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.