Subject: Lüganuse vald, Kiviõli linn, Vabaduse pst// Mäepealse tee kergliiklustee
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 12:05:08 +0200

Tere

Esitame Lüganuse vald, Kiviõli linn, Vabaduse pst// Mäepealse tee
kergliiklustee projekti kooskõlastamiseks Transpordiametiga.

Lugupidamisega

Marul Paist

ehitusspetsialist

 <https://www.lyganuse.ee/>

Lüganuse Vallavalitsus

Mob. 53 882 608

Keskpuiestee 20 Kiviõli 43199

Lüganuse vald

 <http://www.lyganuse.ee/> www.lyganuse.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.