Subject: Suunaviitade üldine informatsioon, taotlemine/tellimine
From: "Oliver Ehte" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 26 Jan 2025 12:36:00 +0200

Olen Oliver Ehte ja kirjutan Teile OÜ Kiisamaa seiklus- ja looduspargi 
esindajana. Asume Koonga külje all ja üsna Lääneranna valla piiril ning 
meile kuulub Eesti ainuke Liblikamaja. Mure miks pöördun Teie poole puudutab 
Liblikamajja suunamist ja vastavat märgistamist lähedal asuvatel maanteedel. 
Nimelt soovime infot selle kohta kuidas tekivad ristmikutele liiklusmärgid 
"Suunaviit LM 634"? Oleme juba aastaid nendest väga huvitatud 
Pärnu-Jaagupis, Ahastes ja Koongas, et need suunaks möödasõitvaid seiklejaid 
ja turiste meie loodusparki. Kuna Transpordiameti kodulehelt kahjuks sellist 
infot ülesse ei leidnud siis otsustasin siia kirjutada. Kuidas nende 
taotlemine välja näeb? Kust on leitav vastav hinnakiri? Kas taotlemiseks on 
erinõudeid? Ühesõnaga igasugune informatsioon, mis puudutab antud teemat on 
meile huvipakkuv.

Tagasisidet oodates

Lugupidamisega
Oliver Ehte
Kiisamaa loodus- ja seikluspark

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.