Subject: Projekteerimistingimuste taotlus. Võrumaal, Antsla vallas "Maratinurga (Kobela II) tööstusala taristu projekteerimine (eelprojekt)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 20:52:10 +0200

Tere!

Palume väljastada Palmpro OÜ-le projekteerimistingused.

Objekt: Võrumaal, Antsla vallas „Maratinurga (Kobela II) tööstusala
taristu projekteerimine eelprojekti staadiumis

Vastavalt detailplaneeringule.

Transpordiamet on detailplaneeringu kooskõlastanud.

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.