Subject: Projekteerimistingimuste taotlus. Tartumaal, Nõo vallas Luke 15 kinnistu arenduse projekt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 21:10:56 +0200

Tere!

Palume väljastada projekteerimistingimused.

Objekt: Tartumaal, Nõo vallas, Luke 15 kinnistu teede ja tehnovõrkude
ehitusprojekti koostamine põhiprojekti staadiumis.

Projekteerimistööde aluseks on kirjale lisatud detailplaneering.

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.