Subject: Projekteerimistingimuste taotlus. Tapa linnas, Pikk tn rekonstrueerimise ehitusprojekti koostamiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 20:37:50 +0200

Tere!

Palume väljastada Palmpro OÜ-le projekteerimistingimused.

Objektiks on Tapa linnas Pikk tn nr 7910062, L2 km 0,526 kuni 0,858 ja L3
km 0,858 kuni 1,305  Hommiku pst ja Pärnu- Rakvere- Sõmeru mnt vaheline
lõik,

Tapa linn, Lääne- Virumaa vahelise lõigu rekonstrueerimise
ehitusprojektide koostamine.

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.