Subject: Projekteerimistingimuste taotlus. Raasiku vald, Aruküla, Jaama tn jalgratta- ja jalgtee projekteerimine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 20:28:40 +0200

Tere!

Palume väljastada Palmpro OÜ-le projekteerimise tingimused.

Projekteeritav JJT kulgeb Aruküla alevikus (6510132) Jaama tn kuni
(6510129) Kaasiku tn-i, (65101:006:0074) mis saab alguse Tallinna mnt-lt
(11304 Aruküla-Kostivere tee  (65101:003:0351)).

Projekteeritava ala suurus on ca 6620 m² ja pikkus 165 m.

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige/projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.