Subject: Võõpsu VK- II etapp kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 16:31:40 +0200

Tere

Keskkond & Partnerid OÜ koostab AS Põlva Vesi tellimusel Võõpsu aleviku vee- 
ja kanalisatsioonitorustike projekti.

Projekteeritud torustikud ristuvad ning kulgevad paralleelselt 45 
Tartu-Räpina-Värska teega. Torustikud paiknevad nimetatud tugimaantee alal 
ja kaitsevööndis. Tulenevalt lahtiselt rajatavatest torustikest Võõpsu 
alevikus Räpina mnt-l, on lisatud ka teeprojekt.

Sellest tulenevalt saadan kooskõlastamiseks VK II etapi projekti osa "Võõpsu 
aleviku vee- ja kanalisatsioonitaristu projekteerimine" (töö nr. 086/2024) 
ning lahtise meetodi piirkonna teeprojekti (töö nr 24161).

Taotlus koos projekti materjalidega on kättesaadav allolevalt lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/mz6bsihfdthqyc3qbfgdk/0862024_TP_V-psu-II-etapp.asice?rlkey=59y592rju9ookeujj0kpz9yrn 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/mz6bsihfdthqyc3qbfgdk/0862024_TP_V-psu-II-etapp.asice?rlkey=59y592rju9ookeujj0kpz9yrn&st=l6dc3jba&dl=0> 
&st=l6dc3jba&dl=0

Lugupidamisega,

Merilin Lilo
GSM: +372 56 928 354
Tel: +372 7 330 350
E-mail: [email-masked]

Keskkond & Partnerid OÜ
Vasara 50
50113 Tartu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.