Subject: Kaara metsaparandusobjekti rekonstrueerimise projekt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 08:03:33 +0200

Tere,

Esitame kooskõlastamiseks järgmise töö: Kaara metsaparandusobjekti 
rekonstrueerimise projekt (Töö nr. 241493).

Projekti materjalid on võimalik alla laadida lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/6846tf1xnvl1ff05xk8ux/Kaara-rek-2024-V_01.0.zip?rlkey=pgqan1ccog6zxa84o9hfes0q7 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/6846tf1xnvl1ff05xk8ux/Kaara-rek-2024-V_01.0.zip?rlkey=pgqan1ccog6zxa84o9hfes0q7&st=zdyd4tr2&dl=0> 
&st=zdyd4tr2&dl=0

Manusena on lisatud kooskõlastamise kaaskiri.

Lugupidamisega

Henri Daniel Ots

AS Projekteerimisbrüoo Maa ja Vesi

5070951

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.