Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 10:44:52 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15258 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Haapsalu mnt 45, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Haapsalu mnt 45, Pärnu maakond, Pärnu 
linn, Papsaare küla, Haapsalu mnt 45, Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare 
küla, 60 Pärnu-Lihula tee // Haapsalu mnt 45, Pärnu maakond, Pärnu linn, 
Papsaare küla, Haapsalu mnt 45 (Teenindusjaam-tanklahoone, Gaasitankla 
mahuti, Hinnapost, Hinnapost, Elektriautode laadija) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27235406>  (menetlus nr: 
469524), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (LAUR PALM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister