Subject: FW: FW: Järva vald Preedi küla Otsa maaüksuse biopuhasti projekti kooskõlastamine
From: "Rein Kallas" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jan 2025 15:55:53 +0200

Tere

Palun registreeri deltas, täitmiseks mulle.

Parimat,
Rein

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 14, 2025 3:45 PM
To: Rein Kallas <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Järva vald Preedi küla Otsa maaüksuse biopuhasti projekti 
kooskõlastamine

Tere

Kirjutasime möödunud aastal ühe biopuhasti projekti kooskõlastamise teemal.
Edastan muudetud projekti, kus imbtunneli projekteeritav asukoht jääb nüüd 
tee servast 14 m eemale. Saime lõpuks naabrilt loa selle paigaldamiseks tema 
maale.
Palume Transpordiametil projekt kooskõlastada, et saaksime menetlusega 
vallas edasi minna.

Lugupidamisega
Aigar Antson
Balti Puurkaev OÜ
5161877