Subject: Mahasõidu rajamisest Sussari, Lõuna-Sussari ja Põhja-Sussari kinnistutele
From: "Tiit Lukas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 13:45:16 +0200

Tere

Koostame Tartumaal Luunja vallas Lohkva külas Põhja-Sussari 
(43201:003:0413), Lõuna-Sussari ja Sussari kinnistutele detailplaneeringut.

Luunja vallavalitsus on meil palunud enne detailplaneeringu algatamist meil 
pöörduda Transpordiameti poole, et välja selgitada juurdepääsu võimalused 
riigiteelt 22252 Lohkva-Kabina-Vanamõisa tee. Sarnase pöördumise oleme 
saatnud ja ca 10 aastat tagasi ja vastuskiri on käesoleva e-kirja lisas.

Palume Transpordiameti seisukoha kaasajastamist, kuidas me saaksime 
mahasõidu küsimuse lahendada?

Heade soovidega

Tiit Lukas

+372 507 7850

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.