Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 10:50:27 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/09137 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Upa küla, Pähklisalu 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadame kooskõlastamiseks ehitusseadustiku § 31 
lõige 4 punkti 1 alusel, kuna kinnistule ulatub Tahula- Upa riigitee nr 
21138 teekaitsevöönd ja ehitisi kavandatakse tee kaitsevööndisse sh 
kavandatakse riigiteelt mahasõitu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27231398>  (menetlus nr: 
463655), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (INGE-LY ANSIP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister