Subject: FW: Saue valla bussipeatused
From: "Jana Prost" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 11:35:39 +0200

Tere, Melika

Palun registreeri Jaan Saia kiri mulle tööülesandeks.

Ette tänades

Jana Prost

From: Jaan Saia <[email-masked]>
Sent: Monday, November 4, 2024 11:56 AM
To: Jana Prost <[email-masked]>
Subject: Saue valla bussipeatused

Tere

Saue vallale on väljastatud kooskõlastus 29.11.2023 nr 7.1-2/23/22291-2
riigiteele 11175 ootealaga bussipeatuste ehitamiseks.

Tegelikult on vald paigaldanud ainult liiklusmärgid, osa nendest
kohtadesse kus bussi peatumine on ohtlik.

Lisas pildid kohapealt

Teedel 11192 ja 11117 ei ole veel kohti üle vaadanud kuid eeldan et seal
on seis sama.

Sarnasekt toimis ka eelmisel aastal Saku vald, nende suhtes alustati loa
tühistamine. Sarnaselt tuleb teha ka Saue vallaga

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80