Subject: FW: Hiiumaaa Kõpu poolsaar IP6545-K2 Elektrivõrgu projekt II etapp nõuded
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 10:43:37 +0200

Tere

Edastan regimiseks,

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 8, 2025 4:24 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: IP6545-K2 Elektrivõrgu projekt, Hiiumaa, Kõpu poolsaar, II osa

Tere

Kas võin saata projekti asendiplaani joonise eelkooskõlastamiseks või üle 
vaatamiseks, ega mõnda konfliktikohta ei hakka silma?

Joonisel lehed 2-10 puudutavad TRAM maad.

Kuna paralleelkulgemine on tervenisti TRAM maal, siis üsna varsti saadaksin 
ka kooskõlastamiseks selle.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.