Subject: Läätsa-Mõntu 20 kV fiidri rekonstrueerimine 4. etapp, Mõntu küla, Saaremaa vald, Saare maakond
From: "Tanel Heering" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 16:45:45 +0200

Tere!

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Läätsa-Mõntu 20 kV fiidri
rekonstrueerimise 4. etappi Saaremaa vallas. Rekonstrueeritav õhuliin
ristub kahes kohas riigimaanteedega. Palun projekt kooskõlastada.

Kooskõlastuse taotlus kättesaadav:
<https://elefish-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tanel_heering_elefish_ee
/Ek1mcVfQ4yxEvQx1NvBuq8AB3bBkw3n2ROhaQbmwAmBH4Q?e=cHFnvr>  Läätsa-Mõntu

Lugupidamisega,

Tanel Heering

Projekteerija

Elefish OÜ

59002913

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.