Subject: EL2401: Lihula PEJ liitumispunktiga ühendamise projekt
From: "Jekaterina Holvason" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 12:15:38 +0200

Tere

Saadan projekti EL2401 „Lihula PEJ liitumispunktiga ühendamise projekt“
kooskõlastamiseks.

Manuses on lisatud IKÕ joonised, seletuskiri ja skeem.

Lisan WeTransfer linki, kus saab leida projekti asendiplaane (pdf ja dwg
kujul) https://we.tl/t-OxX20xkJdq

Failid on kätte saadavad 7 päeva jooksul.

Lugupidamisega

Jekaterina Holvason
Päikeselahenduste projekteerija

 <https://www.enefitgreen.ee/et/avaleht>
+372 5399 7864 | [email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.enefitgreen.ee> www.enefitgreen.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enefitgreen/> LinkedIn |
<https://www.instagram.com/enefitgreen/> Instagram

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.