Subject: Vastuväited Transpordiameti kirjale nr 8-1/21-002/17722-2
From: "Enn Luha" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jan 2025 13:10:34 +0200

Tere

Head uut aastat!

Käesoleva kirjaga saadan teile vastuväited riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga km 
138,4-152 asuva Tartu-Nõo lõigu rekonstrueerimise ehitusprojekti koostamise 
kohta.

Omalt poolt olen alati valmis selgitusteks, ühisteks paikvaatlusteks ja 
aruteludeks.

-- 

Heade soovidega,

Enn Luha
Juhatuse esimees
Helia Puit AS

Tamme 25, Tõrvandi
Tartumaa 61715

Tel: 505 5650

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.