Subject: FW: Kambja vald Soinaste küla 22130 Tartu-Ülenurme tee alasse torustike rajamine
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jan 2025 08:40:10 +0200

registreerimiseks

From: Vahur Laas <[email-masked]>
Sent: Monday, December 30, 2024 8:38 AM
To: Janar Taal <[email-masked]>; Peeter Uibo
<[email-masked]>
Subject: Kambja vald Soinaste küla 22130 Tartu-Ülenurme tee alasse
torustike rajamine

Tere Janar!

Projekteerime Kambja vald Soinaste küla 22130 Tartu-Ülenurme tee alasse
vee- ja reoveetorustikke.

Telefoni teel oli juttu, et pakun esmase lahenduse välja ja siis arutame
koos üle kas lahendus sobib või muudame lahenduse.

Lahenduse saab alla laadida jägmiselt aadressilt:

https://www.dropbox.com/scl/fo/58u08ds8cfd94vcwppctb/ADNf5rTmy3MI10mJQjyw3
IM?rlkey=cfl7i8dzh2auph1mtey9gc6fu
<https://www.dropbox.com/scl/fo/58u08ds8cfd94vcwppctb/ADNf5rTmy3MI10mJQjyw
3IM?rlkey=cfl7i8dzh2auph1mtey9gc6fu&dl=0> &dl=0

Taastamise mõte oleks taastada kaeviku jälg 2x asfaldiga ja siis kogu tee
pinnata üle.

Kõik ettepanekud on teretulnud.

Ootame tagasisidet esimesel võimalusel.

Parimat,

Vahur

53402723

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.