Subject: Liiklus Kernu-Ääsmäe teel
From: "Urmas Lonn" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Dec 2024 11:48:43 +0200

Tere!

Olen üks elanikest Kernu Ääsmäe tee äärest ja see liiklus , mis on meie
kitsale 4m asfaldiga teele suunatud on ilmselgelt liig mis liig. Meile
pole sinna ju ehitatud ei kergliiklusteed ega busstaskuid ega muud. Kuidas
me siis peame hakkama saama. Ilmselt veel ööpäeva või keegi täpsemalt ei
teagi.

Mina olen Allika külaseltsi ja Ruila Mõis MTÜ juhatuse liige ning inimesed
küsivad minult, et kas ma ei selgitaks Transpordi ametile.

Ma siis üritan selgitada, et suurem liiklus on teil võimalik juba
Orgitalt(Märjamaa) suunata Rapla peale ja ka Kernust saab suunata Kohila
kaudu turvaliselt palju suuremat teed mööda.

Pärnu poole liikuva liikluse saab läbi Riisipere-Pajaka ka palju suuremat
teed mööda suunata. Või saab ka mõlema suunalise liikluse sinna suunata.
Kumbki ei tee oluliselt suuremat ringi ja ajakulu ei tekita.

Piisab kui seal Metsanurga külas veel pimedas keegi kokku sõidab ja siis
oleks juba selle ohutusvööndi küljes veel üks ohtlik ala. Seal on kahe tee
vahe napilt 400m just selle praeguse õnnetuse kohast võttes.
Politseinik,kes teel liiklust suunas ütles, et see on ajutine kiire
lahendus ja tegeletakse suuremate teedele suunamisega. Siiani käib kõik
endist viisi edasi. Ja muidugi käib ka kõva kihutamine sel 60km/h teel.

Tervitades / Best regards,

Urmas Lonn

+372 50 28 766

ML-Transport AS

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.