Subject: Kutse
From: Ülle Randmaa <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Dec 2024 12:03:18 +0200

Tere

Kehtna Kutsehariduskeskus teatab, et ametikoolituse lõpueksamid  toimuvad
Kehtna Kutsehariduskeskuse Tehnikamaja klassis 202 algusega kell 9:00
aadressil Staadioni 12 Kehtna alevik järgnevatel kuupäevadel:

bussijuhtide kiirendatud  ametikoolitus 7.jaanuaril 2025

autorongijuhtide kiirendatud ametikoolitus 9.jaanuaril 2025

veoautojuhtide kiirendatud ametikoolitus 14.jaanuaril 2025.

Kirja alus: Majandus- ja taristuministri määrus nr 29 „Autojuhi ameti- ja
täienduskoolituse kord, koolituse õppekavad, nõuded autojuhi koolituse
korraldamise õppekavale ja õppekava koostamisele, nõuded autojuhi
teadmistele ja oskustele ning pädevustunnistuse vorm“ § 6 lg 7.

Parimate soovidega

Tehnikavaldkond

Assistent

Ülle

487 5332

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.