Subject: Osaühing Härjapea Keskus pöördumine TRAM poole
From: "Kelli Ristal" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Dec 2024 09:27:18 +0200

Lugupeetud Eve Härm

 

Ristal Keba Partnerid Advokaadibüroo kliendiks on Osaühing Härjapea Keskus,
mille nimel esitame Teile manuses oleva pöördumise.

 

Lugupidamisega

Kelli Ristal
Vandeadvokaat | RISTAL KEBA PARTNERID Advokaadibüroo

Mobile +372 5259856

	

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Juhul, kui Te ei ole
e-kirja määratud adressaat, palume Teid viivitamatult meile helistada ja
e-kiri koos lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja avalikustamine,
kopeerimine, levitamine või selle sisu muul viisil kasutamine on rangelt
keelatud.

The content of this email, including all attachments, is confidential. If
you are not the intended recipient , please notify us immediately and delete
this email! Any disclosure, copying, distribution or any other use of its
content is strictly prohibited.

 

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.