Subject: teabe päring
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Dec 2024 11:18:42 +0200

Tere

Lisan manusena kaasa tee lõigu kus on plaanis järgmine aasta alustada suure 
mahulist kauba vedu. tee nr 20177 -lisasin selle tee osale sinise ringi mida 
mõtlesin. see pilt on manusena kaasas. meil saab valmis veski ruumi uuendus. 
seoses sellega on plaanis iga nädal 2kauba auto täit kaupa välja saata ja 
kaks kauba autot tooks toormaterjali juurde.

suur küsimärk on ka 8t piirangu märk.

kas on võimalik suvel must kate sinna peale panna?

kelle poole peaks pöörduma oma probleemiga.

tagasisidet oodates

janek

55572329

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.