Subject: TAOTLUS AVALIKU ÜRITUSE "TALIHARJA VANAKURI 2025” KORRALDAMISEKS
From: "Silver Eensaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Dec 2024 17:50:35 +0200

Austatud Lääne-Nigula vallavalitsus,

cc. Politsei- ja Piirivalveameti Lääne Prefektuuri Haapsalu 
politseijaoskond, Päästeameti Läänemaa päästepiirkond, Maanteeameti Lääne 
regioon

Esitan digiallkirjastatult TAOTLUSE AVALIKU ÜRITUSE "TALIHARJA VANAKURI 
 2025” KORRALDAMISEKS. Kahjuks puudub võimalus kasutada ID kaarti ja esitada 
taotlus kodulehe kaudu.

Adressaatidena on lisatud taotluse blanketil loetletud ametkonnad, kellelt 
palun kooskõlastuse kohta kinnitust otse Lääne-Nigula vallavalitsusele.

Taliharja Vanakuri on traditsiooniline (toimub kaheksandat aastat, igal 
aastal eri Eesti piirkonnas) talvine ultra vastupidavus võistlus-matkaga, 
mis on põhirajal 101km pikk ja lühirajal 55km pikk. Matka on võimalik läbida 
kas jalgsi, suuskade või jalgrattaga. Osalema lubatakse vaid eelneva 
tõestatud kogemusega vastupidavussportlasi ning osalejatel on kohustuslik 
kaasas kanda varustust, mis tagab hakkama saamise mistahes looduslikes 
tingimustes ööpäeva jooksul. Kõik osalejad on varustatud GPS saatjaga. Rajal 
on 3 teeninduspunkti. Raja läbimiseks on aega maksimaalselt 24h. Sõltuvalt 
lumeoludest on jalgsi raja läbimise aeg olnud varasematel sarnastel 
toimumiskordadel 10-22 tundi ja jalgrattaga 6-15 tundi.

Hea ülevaate sündmuse olemusest annab eelmise aasta retke reportaazh TV3s: 
https://play.tv3.ee/clips/rahvasport-taliharja-vanakuri-ultramaraton,clip-6764545

Retke juhend on leitav: https://wilderness.ee/et/taliharja-vanakuri/

Keskkonnaamet on kooskõlastanud jalgsi matka trassi. Jalgratta matka trass 
on veel kooskõlastamisel ja arutame kahe lõigu sobivuse üle.
RMK on teavitatud  ja toimuvad konsultatsioonid Margus Embergiga (metsaülem 
Edela regioon) taristu kasutamise tingimuste üle.
Kohalikud jahiseltsid on teavitatud.

Mistahes küsimuste korral olen valmis andma täiendavaid selgitusi.

Heade pühadesoovidega,
Silver Eensaar
Taliharja Vanakuri
peakorraldaja
Tel 5246894

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

Lisa:
Taotlus, Keskkonnaameti kooskõlastus.