Subject: Webdesktop: Kiili alevis Sausti tee 16 ja 14 detailplaneeringu kooskõlastuse küsimine
From: "Kiili Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Dec 2024 17:25:07 +0200

Edastame Kiili Vallavalitsuse 20.12.2024 kirja nr 8-1/326-7.

Lugupidamisega

Kadri Tuisk
teabehalduse spetsialist
[email-masked]
6790260

Konfidentsiaalsusteade: Elektrooniline kiri koos manustega on edastatud 
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori kirjaliku 
nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja salvestamine on 
keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui kiri on teile 
saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud isikuks.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.