Subject: Kutse piiride kindlakstegemisele ja kättenäitamisele, Maatoiming nr 202411299849
From: Meelis Lõhmus <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 20 Dec 2024 15:52:10 +0200

Tere.

Teostatakse Viljandi maakond, Viljandi vald, Kuressaare küla, 24222 
Ämmuste tee(79703:002:0081) katastriüksuse piirimärkide taastamist. 
Teile kuulub 24222 Ämmuste tee 79703:002:0081 ja 52 Viljandi-Rõngu tee 
79701:004:1390 katastriüksus. Ühisel piiril on 5 ühist piiripunkti. 
Skeemil on ühised piiripunktid numbritega: 13, 25, 90, 177, 178.

PÕHJUS:

1)Posti tee 39 ja 52 Viljandi-Rõngu tee katastriüksustel on ühise piiri 
kulgemine kirjeldatud erinevalt ja katastriüksused on omavahel kattes. 
Vaja on välja selgitada mis suunas hakkab kulgema.

2)Posti tee 39 ja 52 Viljandi-Rõngu tee katastriüksuste ühine piir.

Tammaru ja Oja-Raaga koordinaatidejärgses asukohas piirimärk puudub ja 
koordinaatidejärgne asukoht on ligemal tee teljele kui on kirjeldatud 
piiriprotokollides.

3)Maastikul olemasolev metalltoru piiripunktis nr 25 asetseb tee teljele 
ligemal kui on kirjeldatud Raaga piiriprotokollis.

4)Maastikul olemasolev metalltoru piiripunktis nr 90 asetseb tee teljele 
ligemal kui on kirjeldatud Kurre ja Nurmevahi piiriprotokollides.

-- 
Lugupidamisega,
Meelis Lõhmus
GEOMEL OÜ
Paju tn 8, Võru, 65610
tel: 53912233
epost:[email-masked]

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.