Subject: Kutse piiride kindlaksmääramisele ja kättenäitamisele
From: [email-masked]
To: [email-masked]
Date: Fri, 20 Dec 2024 12:07:10 +0000

Tere.

Teatan Teile kuuluva 11154Tagadi-Kurtna tee(71901:001:0448) katastriüksusega
piirneva Viimsi metskond 43(71814:001:0113) katastriüksuse mõõdistamisest.

Mõõdistamine viiakse läbi Rail Baltic projekti raames Maa-ameti poolt tellitud
Viimsi metskond 43(71814:001:0113), Leevikese(71814:001:0564) ja
Kulli(71814:001:0105) katastriüksuste piiride muutmise eesmärgil.

Kutsun Teid nimetatud katastriüksuste ühiste piiri ja piirimärkide
kättenäitamisele ja piiride kindlaksmääramisele  09.01.2025 algusega kell 10.00
lisatud skeemil tähistatud piiripunkti nr 60 juures, et siis liikuda koos
piirile. Piiride ja piirimärkide kindlaksmääramine ja kättenäitamine toimub
nimetatud katastriüksustel looduses. Oma soovist osaleda katastriüksuse piiride
kättenäitamisel palun teatada hiljemalt 2 tööpäeva ette.

 

Maakatastriseaduse §17 lõike 5 järgi on maamõõtja kohustatud piiride
kättenäitamisele kutsuma kõikide kinnisasjade omanikud, kelle kinnisasjal on
mõõdistatava piiriga ühine piiripunkt.

 Kui teil on lisaküsimusi, palun võtke minuga ühendust.

Lugupidamisega

Vallo Hansen

Maamõõtja. Maakorraldustööde tegevuslitsents nr 616MA-k

Tel: +372 5115145

Kutsele on lisatud piirikirjeldus, piiride kindlaksmääramise selgitus ja koos
selgitavate skeemidega.

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.