Subject: Mäe-Sarnito ja 25174 Miikse-Vatsa tee piiride kindlakstegemise ja kättenäitamise kutse
From: "Merle Kivistik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Dec 2024 11:41:47 +0200

Tere

Saadan Teile Mäe-Sarnito ja 25174 Miikse-Vatsa tee katastriüksuse piiride
kindlakstegemise ja kättenäitamise kutse. Palun andke kindlasti teada oma
osalemisest või mitteosalemisest.

Kutse manuses.

Ilusat pühadeaega!

 

Lugupidamisega

Merle Kivistik

Maamõõtja

Kutse nr 183971

Litsentsi nr 715

Tel +372 5695 7364

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

 

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.