Subject: Kutse piiride kindlakstegemisele ja kättenäitamisele, Maatoiming nr 2024121610259
From: Meelis Lõhmus <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 19 Dec 2024 13:47:58 +0200

Teostatakse Võru maakond, Rõuge vald, Hürova küla, 
Kasula(49301:002:0600) katastriüksuse jagamine. Teile kuulub piirnev 
25122 Vana-Roosa - Hürova tee 86501:002:0973.25122 Vana-Roosa - Hürova 
tee 49301:002:1810, katastriüksus. Ühisel piiril on 2 ühist piiripunkti. 
Skeemil on ühised piiripunktid numbritega: 2, 3.

Piiride kindlakstegemine: 1*

PÕHJUS: Kasula ja 25122 Vana-Roosa - Hürova tee katastriüksustel on 
ühise piiri kulgemine tee teljest kirjeldatud erinevalt.

-- 
Lugupidamisega,
Meelis Lõhmus
GEOMEL OÜ
Paju tn 8, Võru, 65610
tel: 53912233
epost:[email-masked]

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.