Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 12:10:18 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13408 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Kambja alevik, Kesk tn 2 // Keskküla 
// Võru mnt 11 // 3 // 7 // Ülase tn 2a // Tatra küla, 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee, Tartu maakond, Kambja vald, Kambja alevik, 
Ülase tn 2a, Tartu maakond, Kambja vald, Kambja alevik, 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee T16 // Aia tänav // Keskküla // Võru mnt 11 
// 12 // 7 // Ülase tn 2a // Tatra küla, 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee, 
Tartu maakond, Kambja vald, Kambja alevik, Võru mnt 7 // Ülase tn 2a // , 
Tartu maakond, Kambja vald, Kambja alevik, Ülase tn 2a, Tartu maakond, 
Kambja vald, Kambja alevik, Ülase tn 2a, Tartu maakond, Kambja vald, Kambja 
alevik, Ülase tn 2a (Veetorustik, Reovee kanalisatsioonitorustik, 
Survekanalisatsiooni torustik, Sademeveekanalisatsiooni torustik, 
Tänavavalgustus, Sidekanalisatsioon, Tuletõrjeveetorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27214058>  (menetlus nr: 
459938), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (JANEK KULD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister