Subject: Re: Vastus päringule
From: "Urmas Kirsipuu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 11:34:35 +0200

Tere.

Tänud vastamast, kuid selles vastuses puudub vastus küsimusele: Mis põhjusel 
on keelatud 200m enne ringristmikku reavahetused. Autojuhile ei anta 
eelnevat informatsiooni, et reavahetus on keelatud(kuna LS sellist asja ei 
keela), mistõttu puudub võimalus näiteks tagasi reastuda ja täita LS 
nõudeid((8) Kui asulavälisel teel on pärisuunavööndis mitu tähistatud 
sõidurada, siis tohib vasakpoolseid radasid kasutada ainult juhul, kui 
parempoolsed on hõivatud. Vastassuunavööndis sõitmine on sel juhul 
keelatud.) Samuti ei saa juht tagasi reastuda, et pöörata näiteks Tartu 
suunda ja peab kuuleka liiklejana tegema terve ringi. Palun konkreetsele 
küsimusele konkreetset vastust.

urmas
PS! Kuna antud kohas tehakse ka päris palju õppesõitu, siis on täiesti 
tavaline, kus esimeses reas “ukerdab” õppesõiduauto(mida ei ole kaugele ette 
näha) kuid möödumine sellisest sõidukist ei ole lubatud ning terve esimene 
sõidurada seisab.

On 4. Dec 2024, at 14:36, [email-masked] wrote:

Tere

Täname Teid pöördumise eest ja huvi tundmise eest liiklusohutuse küsimustes.

Transpordiamet on seisukohal, et 26.11. 2020. aasta Liiklusohtlike kohtade 
tehnilise töögrupi otsusele tuginevalt sisse viidud muudatused T11 km 
10,6-11,8 teelõigul on tõhustanud sealset liiklusohutust ringristmiku 
piirkonnas. Peale muudatuste rakendamist ei ole antud lahenduse osas 
negatiivset tagasisidet liiklejatelt Transpordiametini jõudnud. Väljavõtte 
LOK- töögrupi otsusest on lisatud manusena, eraldi arvutusi ega mõõtmisi ei 
ole muudatuste planeerimisel läbi viidud.

Loodame, et see selgitus on abiks ning soovime teile rahulikku advendiaega.

  <file:///C:/Users/RAUNO~1.RAM/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.jpg> 
Lugupidamisega

Rauno Rämman
Liikluskorraldaja
Taristu ehitamise ja korrashoiu osakonna põhja üksus
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

<26.11.2020 LOK.PNG>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.