Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 15:10:34 +0200

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13865 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Ruila küla, Aasa (puurkaev) ja soovib 
teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Kaasame Teid ehitusloa menetlusse 
teavitamaks, et Ruila küla Aasa kinnistule on planeeritud puurkaev, millest 
60m raadiuses ei ole lubatud pinnasesse juhtida heitvett ja saasteaineid.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27212991>  (menetlus nr: 
460581), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 27.12.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (KAIE TOBRELUTS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister