From: Hüdraks OÜ /Hooldus <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 16:47:22 +0200

Tere.

Saatsin sama kirja 14 november 2023. Pean ennas kordama, sest mitte midagi
ei ole muutunud!

Saabunud sügise uduste ja vihmaste ilmadega on Pärnu-Lihula maanteel oleva
Audru viadukti Pärnu poolne pealesõit nagu must auk. Teemärgistus on halva
ilmaga juba mitu aastat väga halvasti nähtav.

Minu poolne ettepanek oleks, et paigaldada sinna mitu kõrget valgustus
posti. See võiks ju olla lihtne ülesanne, sest kõrvaloleval
kergliiklusteel on valgustus (elekter) olemas.

Miks terve 2024 aasta suve jooksul ei saanud seda teemärgistustki teha?

--

Parimate soovidega:
Meelis Luik

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.