Subject: Puhja aleviku torustike projekti kooskõlastus
From: "Vahur Laas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 14:12:01 +0200

Tere!

Oleme eelnevalt koostanud ja transpordiametiga kooskõlastanud Puhja
aleviku torustike projekti.

Tööde käigus on lisandud juurde Juraku kinnistu liitumispunktid.

Saadame projekti uuesti kooskõlastamiseks.

Kirjaga kaasas on avaldus ja järgneva lingi kaudu saate projekti alla
laadida.

https://www.dropbox.com/scl/fi/w6jknhqryeelm0y0v70up/24011_TP_v04_Puhja-VK
V.asice?rlkey=80uypl85qo59pv06866g2zwgc
<https://www.dropbox.com/scl/fi/w6jknhqryeelm0y0v70up/24011_TP_v04_Puhja-V
KV.asice?rlkey=80uypl85qo59pv06866g2zwgc&dl=0> &dl=0

Paluks antud projekt suunata Peeter Uibole, kes on eelnevalt sellega
tegelenud.

Parimat,

Vahur Laas

Altren Projekt OÜ

juhataja

53402723

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.