Subject: 28.12.24 Ilutulestiku ja Lasershow loa taotlus.
From: TulePood ilutulestikud - PyroShow OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 14:55:16 +0200

Tere.
Soovima ilutulestiku ajal kasutada kas laserid 5,5w aadressil  Punane tn 40 
Hoone katusel 28.12.2024  Kell 20:00 - 20:05. Ilutulestiku load olemas 
ATT-3/7.
Laser  nimi on Optalaser PR5500-RGB.kokku 2 tk
Manuses on tehnilised andmeid.

Lugupidamisega,

TulePood.ee <http://TulePood.ee>  - Parim ilutulestiku kaubamaja!

*	PyroShow OÜ
*	F4 Pürotehnika ja PROFI Show
*	Litsentsi nr. LPK000152
*	Tallinn Punane 40 13619
*	mob: +3725587599, +37255572859

*	Facebook <https://www.facebook.com/tulepood.ee/> , Instagram 
<https://www.instagram.com/tulepood_ee_ilutulestikud/>  TikTok 
<https://www.tiktok.com/@tulepood.ee>

NB! Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud 
eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta" 
("Reply"), seejärel kustutage sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist 
koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda. Kuigi me usume, et sõnum ja ka 
selle võimalikud manused on vabad viirustest, mis võivad arvutit või IT 
süsteemi kahjustada, avate sõnumi või selle manuse(d) siiski omal 
vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega probleemide eest, mis võivad tekkida 
selle sõnumi või manus(t)e avamise tagajärjel.

P Säästke loodust! Mõelge enne printimist

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.