Subject: Re: Kutse piiride tutvustamisele (06.01)
From: Raili Ratas <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 16 Dec 2024 14:08:05 +0000

Tere.

Edastan ka skeemi, mis algsele kirjale lisamata jäi.

Lugupidamisega

Raili Ratas

GeoBaltica OÜ

+372 5600 3704

Kuupäeval esmaspäev, 16. detsember 2024 at 15:55, kirjutas Raili Ratas
<[email-masked]>:

Tere.

Edastan Transpordiametile kutse Lääne maakonnas Lääne-Nigula vallas Rooslepa
külas (52001:001:3006) katastriüksuse piiride tutvustamisele maastikul  6.
jaanuaril kell 11.30. Täpsem info on kirja manusesse lisatud kutses. 

Lugupidamisega

Raili Ratas

GeoBaltica OÜ

+372 5600 3704
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.