Subject: Piiride ja piiripunktide kättenäitamise kutse; Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Riguldi küla / Rickul
From: [email-masked]
To: Maantee <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 15:53:23 +0200

Tere

Teostan Lääne maakonnas Lääne-Nigula vallas Riguldi külas, Luksi 
52001.001:1941 ja Mäe 52001:001:0042 katastriüksuste omavahelise piiri 
muutmist.

Katastriüksused piirnevad 11230 Harju-Risti-Riguldi-Võntküla tee  
52001:001:0077 katastriüksusega.

Vastavalt katastriüksuse moodustamise korrale kutsub maamõõtja piiri 
maastikul kättenäitamisele kõik puudutatud katastriüksuste omanikud.
Saadan piiride kättenäitamise kutse ja piirikirjelduse skeemiga.
Sama kutse on edastatud ka Minu Kataster e-keskkonna kaudu.
Kirjale on lisatud riigiteega ühise piirilõigu piiripunktide 
koordinaadid tekstifailina.

Lugupidamisega
Enn Kaaret
maamõõtja
5149611
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.