Subject: LC2722 elektriprojekti kooskõlastus
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Dec 2024 14:44:28 +0200

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga LC2722 „Valli kinnistu elektriliitumine
madalpingel, Ermistu küla, Pärnu linn, Pärnu maakond“.

Kui Teil on projektlahenduse kohta küsimusi või ettepanekuid, siis palun
anda neist teada.

Tööde täpsemaks kirjeldamiseks lisasin asendiplaanid manusena ja palun
need kooskõlastada

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

[email-masked]

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.