Subject: Teatis
From: Einar Pärnpuu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Katrin Viks'" <[email-masked]>, "'Olev Peetris'" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Dec 2024 14:46:19 +0200

Teatis.

  Teatame Teile, et põhimaantee nr.10 Risti-Virtsu-Kuivatu-Kuressaare tee
valgustus (maanteeameti haldusalas olevad valgustid) Üdruma küla läbival
lõigul ei tööta ehk ei valgusta maanteed juba 1 – 2 kuud, ennem küll
valgustus põles, aga ka väga huvitavatel kellaegadel: läksid põlema
hämaraga nagu vaja, aga kustusid öösel kella 3.00 paiku. Inimesed aga
liigub just õhtul kuni 24.00 ja hommikul alates 6.00 st.

Palun korrastada valgustus antud põhimaantee lõigul , sest liiklusohutuse
tagamiseks peaksid ikka valgustid põlema, mis muidu neid üldse
maanteeameti tellimisel paigaldati.

Palun ka e-postiga vastust, et saite kirja kätte.

Lugupidamisega

Einar Pärnpuu

Lääne-Nigula Vallavolikogu liige

Kohalik ettevõtja, elanik

5058924

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.