Subject: riigimaantee nr 11300 Lagedi – Aruküla – Peningi / tehnilised tingimused
From: "Hendrik Pukk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 09:53:29 +0200

Tere

Alustame Harju maakonnas Raasiku vallas Asuküla alevikus Linnaku MÜ 
detailplaneeringu järgsete teemaade projekteerimisega.
Detailplaneeringuga on lahendatud riigimaantee nr 11300 Lagedi- Aruküla- 
Peningi laiendus ja ristmike- mahasõitude uuendamine vastavalt 
detailplaneeringus näidatud mahule.

Lisatud on arendusala tehnovõrkude koondplaan.  Plaanil on näidatud ka 
TRAM-ga kooskõlastatd mahud riigimaantee osa.
Lisatud veel ka Transpordiameti poolt väljastatud kooskõlastus.

Palume väljastada tehnilised tingimused projekteerimiseks.
Ühtlasi on küsimus riigimaantee osa väljaehituse osas.   Kas on võimalik 
tellida arendajal tööd otse  või käib see läbi riigihanke?  Kuna teenindab 
meie arendusala soovime koostada hanke otse ning kooskõlastada töövõtjad 
Transpordiameti ja Raasiku vallaga.

Lugupidamisega,

Hendrik Pukk
HEKTACON OÜ/ Arumänni OÜ
M: +372 515 0251

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.